امیر3000

۱۲ مطلب در دی ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل (2)

هتل (2)

هتل (2)

پلان های معماری و برق



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

قالب نایت مووی (NightMovie) برای وبلاگ با موضوع فیلم و سریال

قالب نایت مووی (NightMovie) برای وبلاگ با موضوع فیلم و سریال قالب بسیار زیبا نایت مووی
با اسلایدر زیبا و چشم نواز

با قیمت استثنایی فقط 5 هزار تومان


دانلود قالب بسیار زیبا و جدید نایت مووی Night Movie با موضوع فیلم و سریال و کالکشن و انمیشن با اسلایدرهای گوناگون و زیبا همراه با حجم قالبی متوسط و پرسرعت و سازگار با تمام مرورگرها امکان دریافت قالب بصورت فول ورژن با تمامی فایلهای قالب جهت نصب در هاست شخصی کاری آز کلوب و کمیاب تم

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

بازو پایان

بازو پایان

بازو پایان این مقاله همراه با عکس و فایل ورد میباشد.
پوسته درخشان ها ظاهرا شبیه به حلزون های دوکپه ای و دیگر نرم تنان دو کپه ای هستند اما دو بخش پوسته جاندار بیشتر شکمی پشتی هستند تا پهلوئی که در حلزون های دو کپه ای می باشد یک بازو پا بصورت چسبیده به پایه خود با یک ساقه زندگی می کند که به آرامی پوسته خود را باز می کند تا به آب اجازه دهد که در میان پوسته ها و lophophore جریان یابد .

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فایل لایه باز آگهی ترحیم و تسلیت (پدر 041)

فایل لایه باز آگهی ترحیم و تسلیت (پدر 041) مشخصات طرح:
فرمت فایل: PSD
سایز چاپ بدون افت کیفیت: A3
طرح افقی
برای مرحوم آقا (پدر)

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

حسابداری شرکت بهگل خراسان

در آغاز این بحث در اول به نحوه ساخت ساختمان خط تولید که به صورت سوله ای ساخته شده می پردازیم به این علت از شیوه سوله ای استفاده می شود که : 1- دارای اسکلت بندی محکم و ضد زلزله بوده . 2- دارای ارتفاع زیاد برای استفاده از دستگاههای بزرگ و مرتفع و راحت تر وارد شدن ماشینهای سنگین به داخل و خارج شدن آنها ، امکان استفاده از لیفتراک برای جابجایی بهتر مواد اولیه و تولید شده (برداشتن بیشتر و چیدن آنها روی هم ) در داخل ساختمان 3- دارای سقفهای 8 مانند یا شیروانی مانند که برای جلوگیری از ورود آب باران و برف به داخل خط تولید و انبارهای مواد اولیه و تولیدشده 4- به علت اسکلتی بودن ساختمان امکان استفاده از جرثقیل های دستی که بر روی تیر آهن که از دو طرف توسط غلطک هایی وصل بوده و به طرف جلو و عقب به راحتی حرکت میکند که این مزیت برای حمل محصولات تولیدی داخل خط تولید کمک زیادی کرده و باعث باز شدن فضا برای راحتی در عبور و مرور افراد و جا برای گذاشتن محصولات تولیدی بعدی فراهم می کند 5- نور تولیدی زیاد بوده ( که به صورت طبیعی است ) و برای خارج کردن هوای کارخانه هنگام کار دستگاهها بوسیله هواکش های بزرگ و کمتر آلوده شدن فضای داخل می شود .

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

دستگاه سنگ تراش

دستگاه سنگ تراش طراحی شده در سالیدورک
قابل مشاهده در SOLIDWORKS 2013
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

عنوان پروژه بررسی مشکلات تولید و توزیع داخلی وخارجی پسته ایران وارائه راهکارهای توسعه صادرات

مدیریت صنعتی شرق
استاد محترم:آقای مهندس هادی زاده
بهار 84
نوع فایل wrod
فهرست مطالب
فصل اول- طرح تحقیق 1
مقدمه 2
سؤال یا فرضیه های تحقیق: 2
تعاریف: 2
طرح تحقیق: 3
ابزارها وروش گردآوری داده ها: 3
فصل دوم- ادبیات تحقیق 4
تاریخچه پسته 5
1- مبدا درختان پسته 5
اظهار نظر متاخران در مورد منشا درختان پسته 9
نتیجه گیری درباره مبدا درختان پسته و نخستین مواضع پرورش آنها 13
نام ارقام پسته رفسنجان در سال 1335ش 27
نخستین مشکلات و توصیه ها و تبلیغات در باب بهبود صادرات پسته و خشکبار ایران 32
مبارزه با آفت پروانه چوبخوار پسته 37
پروانه جوانه خوار پسته 38
پروانه گلبرگ خوار پسته 38
پروانه پوسته خوار میوه پسته 39
مینوز پسته 39
پسیل پیچیده برگ پسته 39
کپک فرنگی پسته، یا قارچهای مولد زهرابه افلاتوکسین 40
توصیه هایی در جهت پیشگیری 44
آفات انباری پسته 46
پروانه هندی 47
پیشگیری و مبارزیه با آفات انباری پسته 47
فصل سوم- روش تحقیق 49
بازرگانی خارجی و ارزش و میزان پسته ایران از سال 1268 تا پایان سال 1367(یک قرن) 50
نخستین مشتریان پسته ایران در یک قرن گذشته 50
میزان و ارزش صادرات پسته در مقایسه با خشکبار و ارزش کل صادرات مواد غیرنفتی در یک صدسال گذشته 51
رقبای پسته ایران در بازارهای جهانی 52
امکاناتی که آمریکایی ها در صادرات پسته برای رقابت با ایران در اختیار دارند 59
دو اقدام منفی علیه بازار جهانی پسته ایران توسط امریکا بعد از قطع روابط سیاسی و اقتصادی ایران با امریکا 60
مسائل و مشکلات پسته ایران 61
چند نکته ی مهم در زمینه پایین آوردن میزان افلاتوکیس پسته: 62
آمار مقایسه ای صادرات خشکبار ایران 63
(مصاحبه ای با آقای کاظمی یکی از صادرکنندگان پسته ایران به آمریکا) 64
فصل چهارم- تجزیه وتحلیل داده‌ها 66
بین مشکلات پسته و میزان فروش آن در داخل همبستگی وجود دارد 67
بین مشکلات تولید پسته و میزان فروش پسته در خارج (صادرات) رابطه وجود دارد. 68
کاهش مشکلات تولید پسته می تواند موجب افزایش صادرات پسته گردد. 69
فصل پنجم- نتیجه گیری و پیشنهادات 70
نتیجه گیری و پیشنهادات 71
منابع 73



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

نمونه سوال ریاضی

دوم ابتدایی
تعداد صفحه 3

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

سورس پروژه الگوریتم پشته به زبان جاوا

سورس پروژه الگوریتم پشته به زبان جاوا

سورس پروژه الگوریتم پشته را به زبان جاوا برای شما اماده دانلود کرده ایم. که کاره این پروزه پیاده سازی پشته در جاوا هستش که به همراه سورس کامل میتوانید دانلود کنید. این برنامه توانایی اضافه کردن اعداد به پشته خواندن از پشته حذف عناصر از پشته را دارد .دوستان عزیز دقت داشته باشید برای پشته کلاس تعریف شده است و کد های مربوطه در داخل کلاس نوشته شده است..

خروجی برنامه در ادامه مطلب…

[php]

enter 1 number:2
enter 2 number:3
enter 3 number:1
enter 4 number:6
enter 5 number:5
enter 6 number:4
enter 7 number:2
enter 8 number:3
enter 9 number:6
enter 10 number:1
Top Of Poshte.
۱
Pop Of Poshte.
۱
۶
۳
۲
۴
۵
۶
۱
۳
۲
BUILD SUCCESSFUL (total time: 10 seconds)

[/php]



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول سال 1382

 مقاله بررسی نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد در بیمارستان حضرت رسول سال 1382

;

;

;

;

;

;

;


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:27

چکیده:
مقدمه: روزبروز دولتهای جهان جهت فراهم کردن خدمات بهداشت-درمان بطور مؤثر، کارا و کافی با فشارهای زیادی روبرو می شوند. تحولات و کوشش¬های توانمندسازی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه روشهای مشابهی را برای رسیدن به نظامهای بهداشت-درمان با عملکرد بهتر می¬پذیرند. همه این روشها بر پاسخگو بودن بعنوان یک عنصر اساسی در اجرای تحولات بهداشت-درمان و بهبود عملکرد سیستم تاکید می¬کنند. لذا این پژوهش بمنظور بررسی نظام پاسخگوئی عملکرد در بیمارستان حضرت رسول صورت گرفته است.
روش پژوهش: این پژوهش به صورت مقطعی انجام گردید. پس از جستجوی موضوعی در کتب و مقالات کتابخانه¬ای و اینترنتی بر اساس اصول استخراج شده از چارچوبهای کشورهای امریکا و کانادا، نظام پاسخگوئی عملکرد را به سه بخش، شامل؛ "ملزومات نظام پاسخگوئی عملکرد"، "اجزاء نظام پاسخگوئی عملکرد" و "فرهنگ پاسخگوئی عملکرد و میزان آمادگی کارکنان برای استقرار نظام پاسخگوئی عملکرد" تقسیم کرده و به منظور اندازه¬گیری آنها پرسشنامه و چک¬لیست تهیه گردید. پس از تعیین اعتبار و ثبات بین 30 نفر از کارکنان که در بخشهای مختلف بیمارستان مورد مطالعه بودند، توزیع گردید. در نهایت بر اساس اطلاعات جمع¬آوری شده چارچوبی برای نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد پیشنهاد گردید.
یافته¬ها: یافته¬های پژوهش در 17 جدول ارائه گردیده است. این یافته¬ها نشان داد که از مجموع آیتمهای مربوط به ملزومات و اجزاء نظام پاسخگوئی عملکرد 50% (29 آیتم از 57) موجود بود. بر اساس امتیازدهی انجام شده؛ فرهنگ و نگرش کارکنان نسبت به پاسخگوئی، امتیاز 74% را کسب نمود. در نهایت بر اساس یافته¬های مذکور و چارچوبهای پاسخگوئی عملکرد دو کشور امریکا و کانادا یک جدول مقایسه¬ای ارائه گردید.
بحث و نتیجه¬گیری: بر اساس یافته¬های پژوهش و فراوانی آیتم¬های اندازه¬گیری شده می¬توان احتمالا گفت علیرغم وجود شفافیت و وضوح در نقش¬ها و مسؤولیت¬ها، یکی از دلایل کمبود تعهد به اجرای برنامه استراتژیک پائین بودن مشارکت ذینفعان و مشتریان و همچنین نبود سیستمی برای بهبود عملکرد بود. با توجه به اینکه بر اساس پرسشنامه اینگونه استنباط گردید که نگرش کارکنان نسبت به پاسخگوئی عملکرد نسبتا مثبت بود. با مقایسه این نتیجه حاصل شده با مشکل مربوط به نبود سیستم بهبود عملکرد در بیمارستان تحت مطالعه احتمالا می¬توان چنین استنباط کرد که با استقرار نظام پاسخگوئی عملکرد در این بیمارستان مشکل بهبود عملکرد نیز حل می¬گردد. در پایان بر اساس یافته¬های پژوهش و مقایسه آنها با چارچوبهای کشورهای امریکا و کانادا چارچوبی برای پاسخگوئی عملکرد پیشنهاد گردید.

کلید واژه¬ها:
پاسخگوئی، عملکرد، چارچوب، نظام، سیستم بهداشت و درمان، بیمارستان.
Abstract
Introduction:Every day the Governments throughout in the world face whit lots of pressures while trying to provide effective, efficient and sufficient health care services, All the efforts and reforms in empowering the developed and developing countries prefer the same approaches in achiving health care systems with high performance. The focal point of these approaches is accountability as an essential component in the reform of health care and improvement in the performance of the system. Therefore this research is done to review the performance accountability system in Hazrat Rasool hospital.
Research Methodology: The research was done cross sectional. After searching the subject in books and articles; and also Internet,the researcher devided the performance accountability system; to three parts according to some principles adopted from the same system in the United States and Canada, include; the requirements performance accountability system, the components of performance accountability system; and the amount of staff readiness, from cultural point of view, to establish the performance accountability system . In order to measure the aforementioned factors a questionaire and a checklist were prepared and distributed among 30 staff from different wards of the hospital. It was done after determining their validity and reliability. Finally,according to the collected information, a framework for performance_based accountability system was proposed.
Findings: The findings of the research are presented in 17 table,.according to which 50% (29 items out of 57) of the total items related to the requirements and components of performance accountability system was available. According to the questionnaire, the score of culture and attitudes of the staff towards accountbility was 74%. At the end, a comparative table is presented which is based on the said findingsand performance accountability frameworks in the United States and Canada..
Conclusion: According to the findings of this research and the frequency of the measured items, one can infer that the implementation of performance accountability system in this hospital, will lead to the improvement of performance and decision making and finally the human resources management.
Key words:
Accountability, Performance, System, ّFramework , Health Care System & Hospital.
مقدمه
روزبروز دولتهای جهان جهت فراهم کردن خدمات بهداشت-درمان بطور مؤثر، کارا و کافی با فشارهای زیادی روبرو می شوند. تحولات و کوششهای توانمندسازی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه روشهای مشابهی را برای رسیدن به نظامهای بهداشت-درمان با عملکرد بهتر می¬پذیرند. از جمله؛ کوچک¬سازی، خصوصی¬سازی، رقابت در عرضه خدمات، سنجش عملکرد و مشارکت مردم. همه این روشها بر پاسخگو بودن بعنوان یک عنصر اساسی در اجرای تحولات بهداشت-درمان و بهبود عملکرد سیستم تاکید می-کنند. متاسفانه در بیمارستانهای کشور، مشخص نبودن مسؤولیت¬ها و نقش¬های افراد و نداشتن اختیارات متناسب با مسؤولیت¬های واگذار شده، باعث دوباره کاری وکاهش کارائی و اثربخشی خدمات ارائه شده می¬شود. در نتیجه؛ فعالیتهای کارکنان بطور ضعیفی انجام می¬شود و هدف اصلی بیمارستان که ارائه خدمت به بیماران و رضایت آنان می باشد، تامین نمی¬شود، بنابراین به دلیل محدود بودن منابع، افزایش انتظارات مشتری و اهمیت کیفیت خدمات ارائه شده و تاکید براجرای طرح تکریم ارباب رجوع (بخشنامه شماره 8540/13.ص مورخ 10/2/81 شورایعالی اداری) بخصوص در بیمارستانها که بیماران مشتریان آنها می باشند و کیفیت خدمات با جان انسانها ارتباط دارد، مشارکت افراد جامعه; و کلیه ذینفعان در برنامه¬ریزی برای کاربرد این منابع محدود، یک امر اجتناب ناپذیر می¬باشد. لذا سیستم پاسخگوئی در برابر عملکرد، با در نظر داشتن; انتظارات عملکردی مشتریان داخلی (کارمندان بیمارستان) و مشتریان خارجی (بیماران) و منابع موجود و با برقراری ارتباطات لازم برای تضمین اجرای برنامه¬ها، نیاز حیاتی مذکور را در بیمارستانها برآورده می¬سازد. ولی متاسفانه در بیمارستانها پاسخگوئی در برابر عملکرد فقط در گزارش-دهی سالانه و پاسخگوئی سنتی که همان جریان یکطرفه اطلاعات در سلسله مراتب اداری می¬باشد، خلاصه شده است و نظام پاسخگوئی در برابر عملکرد بطور سیستماتیک وجود ندارد، در ضمن مطالعات محدودی که در ایران در این زمینه انجام شده است، بیشتر نظام پاسخگوئی را در شکل سنتی آن و در مراجع قانونی مورد مطالعه قرار داده است، قبل از انقلاب صنعتی، پاسخگویی معمولاً از طریق تماس شخصی و مشارکت مستقیم در فرایندهای عمومی نظارت تقویت می¬شد. صنعتی شدن باعث ایجاد فرایندهایی شد که از طریق آن مشخص شد که خدمات بیشتری باید توسط دولت ارائه شود. به عنوان یک نتیجه صنعتی شدن، دولتها در اندازه و پیچیدگی رشد کردند و فاصله¬شان از شهروندانی که به آنها خدمت ارائه می¬دادند بیشتر شد. جنبش تحولات مدیریت عمومی از اواخر سال 1900 منجر به تشخیص این مطلب شد که روشهای قدیمی تقویت پاسخگویی کافی نمی-باشند.. بدین ترتیب در سال 1976 نیاز به استقرار پاسخگویی برای عملکرد برنامه¬های دولت تشخیص داده شد و روشهایی برای اجرای ارزیابی¬های ضروری برای استقرار پاسخگویی به کار گرفته شد.
بعلاوه پاسخگوئی صریحا به اینکه «پاسخگوئی برای چه» نیز مربوط می¬شود. پاسخ به این سؤال را می¬توان در سه مقوله عمومی طبقه بندی کرد. اولین تصور متداول درک شده از پاسخگوئی را پاسخگوئی مالی تشکیل می¬دهد. تاریخچه این مقوله به پذیرش قوانین، مقررات و آئین نامه¬های مربوط به کنترل و مدیریت مالی رسیدگی می¬کند. نوع دوم، پاسخگوئی برای عملکرد است که تاریخچه آن وسیعتر است و شامل تحولات مدیریت بخش عمومی، سنجش عملکرد و ارزیابی و بهبود عرضه خدمات می¬باشد. مقوله سوم بر پاسخگوئی سیاسی/دموکراتیک متمرکز است، که تاریخچه آن از مقوله¬های تئوریکی و فلسفی درباره ارتباط بین دولت و مردم، تا بحث های نظارت، مشارکت گسترده مردم، موضوع برابری، شفافیت و باز بودن، مسؤولیت پذیری و ایجاد اعتماد کشیده می¬شود. در سال-های اخیر، مجموعه جدیدی از معیارها، تمرکز جدیدی را بر مسائل پاسخگوئی مدرن ایجاد می¬کند. این انتقال به یکسری از تغییرات استراتژیک در مدیریت منجر شده است. بطور واضح اصلاحاتی در انتقال سیستم پاسخگوئی; از "سیستم مبتنی بر پذیرشٍ" بر "سیستم مبتنی بر عملکرد" صورت گرفته است. به هر حال در نواحی دیگر خدمات عمومی بسیاری از تغییرات ساختاری باید با توجه به تحولات اداری ایجاد شود. ناحیه اصلی که باید در ابجاد یک چارچوب "پاسخگویی مبتنی بر عملکرد" توسعه یابد، گردانندگان اصلی سازمانهای مدیریت می¬باشد که باید به دو مسأله اصلی توجه نمایند؛ که آنها عبارتند از:
1 – مشارکت در مورد انتقال از تمرکز بر بازرسی به تمرکز بر راهنمایی; ;
2 –هماهنگی بین گردانندگان مدیریت در پیگیری تحولات برای پاسخگویی و سیستم مدیریت عملکرد
سیستم مدیریت کنونی نسبت به دهه پیش تغییرات بسیاری کرده است که بر اساس آن کیفیت و کارایی خدمات بعنوان یک نتیجه این تغییرات بهبود یافته است. اما قسمت اعظم این تغییرات هنوز به انجام نرسیده است. تحلیل عملکرد کنونی نشانگر نیاز به ایجاد پاسخگوئی مؤثرتر در سیستمهای مدیریت می¬باشد. Artley’s (2001)، پاسخگویی را اینچنین تعریف می¬کند: " پاسخگویی الزام افراد، گروهها و aسازمانها به این امر است که اختیارات خود را به فعل در آورده و مسؤولیت¬های واگذار شده را به انجام برسانند. این الزام از سه جنبه حائز اهمیت است:
•;; ;جوابگویی و توضیح کارها (دلیل انجام کارها ) که در رابطه با اختیارات و مسؤولیت¬ها انجام می-.گیرد.
•;; ;گزارش¬دهی از نتایج اقدامات انجام شده
•;; ;تقبل عواقب ناشی از پیامد این اقدامات
در نتیجه پاسخگویی شامل موارد ذیل می¬باشد:
•;; ;توانایی شناسایی قاطعانه افرادی که مسؤول کارهای خاص هستند.
•;; ;وابستگی گسترده به توانایی برای داشتن قدرت شناخت قوی
•;; ;مستلزم توانایی برای پایش، ثبت و ممیزی وقایع
•;; ;هر کسی که به اطلاعات دسترسی دارد باید برای اقداماتش پاسخگو باشد.
Yadof Mark استاد دانشگاه تگزاس، پاسخگویی را به صورت زیر تعریف می کند:
"پاسخگویی با شبکه¬ای از فعالیتهای مرتبط با یکدیگر نه فعالیتها به تنهایی پیوند دارد؛ که عبارتند از:
1.;; ;ارزیابی یادگیری
2.;; ;بهبود کیفیت و برنامه
3.;; ;پذیرش قوانین و مقررات (2002)."
;یک سیستم پاسخگویی باید مبتنی بر اصول بهبود مستمر باشد که مستلزم این است که سازمانها پیشرفتشان را در جهت ارضای نیازهای کارکنان، جوامع و دولت گزارش کنند. همچنین مستلزم تعهد، زمان و آموزش همه کسانی که در سازمان کار می¬کنند،‌ می¬باشد. این بهبود مستمر زمانی نتیجه می¬دهد که سازمانها رهبرانی دارای استقلال، مسؤولیت و منابع مورد نیاز برای گرفتن تصمیمات سازمانی به کار گیرند. این اصول یک سری مفاهیم اساسی همیشگی و بدیهی هستند که تصمیم گیری را تسهیل می¬کنند. لذا توسعه چارچوب پاسخگویی عملکرد باید از طریق اصول زیر پیگیری شود:
•;; ;باز بودن و شفافیت
•;; ;تناسب افزایش اختیار با افزایش پاسخگویی
•;; ;ثبات (سازگاری)
•;; ;قابلیت مقایسه و برابری
•;; ;جامعیت
•;; ;انتظارات موازی
•;; ;شناسایی نقش کلیدی مدیر
•;; ;همکاری و وابستگی متقابل
•;; ;سازمانهای یادگیرنده
;Eva Baker & Robert Linn; (2000) معتقدند تئوری عملی که بر پذیرش سیستمهای پاسخگوئی تأکید می¬کند، از این ایده نشأت می¬گیرد که «دانش قدرت است.» این ایده بر این فرض استوار است که افراد، هنگام حصول نتایج، برای ایجاد نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف عمل می¬کنند. این اقدامات به هفت شرط ذیل وابسته است:
1);; ;نتایج گزارش شده صحت داشته باشد.
2);; ;نتایج به صورت معتبر تفسیر می¬شوند.
3);; ;افراد متمایل به کار گروهی هستند.
4);; ;اقدامات جایگزین برای بهبود موقعیت شناخته شده و معتبر هستند.
5);; ;افراد و گروه¬ها دانش خود را برای به کارگیری روشهای جایگزین پردازش می¬کنند.
6);; ;اقدامات انتخاب شده به طور کافی به کار برده می-شوند.
7);; ;اقدامات منتخب نتایج را بهبود می¬دهند.
لذا، با توجه به مسائل فوق، در این پژوهش ضمن بررسی سطح پاسخگوئی در بیمارستان منتخب بر اساس ملزومات مورد نیاز یک نظام پاسخگوئی در برابر عملکرد، یک چارچوب برای نظام پاسخگوئی مبتنی بر عملکرد بر اساس تحلیل بررسی انجام شده، ارائه می¬شود.
قرار است در این چارچوب پاسخگوئی بر اساس اهداف، رسالتها و دورنما با توجه به ارزشهای سازمانی برای ایجاد تعهد در افراد، نقش¬ها و مسؤولیت¬های افراد و انتظارات عملکرد مشخص شده و بر آن توافق می¬شود و برای تقویت تعهد نیز محرکهایی قرار داده¬ می¬شود. سپس بمنظور استقرار پاسخگوئی تعادل بین قابلیت¬ها و تعهدات ایجاد می¬شود. که این قابلیت¬ها شامل؛ ارتباطات دو طرفه پاسخگوئی، اختیارات متوازن با مسؤولیت¬ها، منابع موردنیاز برای برآوردن انتظارات عملکرد می-باشد. پس از ایجاد تعادل بین قابلیت¬ها و تعهدات، عملکرد مورد پایش قرار گرفته و نتایج عملکرد گزارش می¬شود و با عملکرد موردانتظار بیماران و ذینفعان مقایسه و در صورت نیاز برای بهبود عملکرد اهداف اصلاح می¬شود.



دریافت‌فایل